Головна
Реєстрація
Вхід
Вівторок
22.07.2025
14:55
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя математики
Кременчуцької загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів №19
Тонкошкур Лариси Вікторівни


Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [8]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Каталог статей 
Головна » Статті » Мої статті

Зразок характеристики
Психолого-педагогічна характеристика учня Загальні відомості:  прізвище, ім'я, по батькові;  дата народження;  загальний фізичний розвиток;  стан здоров'я;  сімейні умови, характеристика батьків, склад сім'ї, місце роботи ба¬тьків, їхній культурний рівень, режим життя дитини, спілкування поза школою. Загальний розвиток:  особливості мислення, рівень абстрактного мислення (аналіз, синтез, виявлення причинних зв'язків, здійснення висновків абощо);  спрямованість, інтереси, потреби, схильності;  особливості характеру, індивідуальні реакції на події;  особливості пам'яті та процесу запам'ятовування;  тип інтелекту та професійні можливості;  вольові якості, здатність до довготривалих трудових зусиль. Ставлення до навчання, праці:  успішність (які оцінки переважають, з якого предмета вчиться найкраще);  організованість і старанність у навчальній роботі, вміння працювати самостійно;  інтерес до знань (зацікавлений чи ні, виявляє інтерес до окремих предметів);  ставлення до елементів праці в школі (лабораторні роботи, чергуван¬ня, підтримка чистоти в класі, на шкільному подвір'ї). Дисциплінованість та навички культури поведінки:  загальна характеристика поведінки (поводить себе спокійно, стрима¬но чи не контролює своїх емоцій);  виконання шкільного режиму (дотримується правил поведінки, по¬рушує їх навмисно чи через недбалість; найбільш типові порушення дис¬ципліни);  виконання вимог і розпоряджень учителів (виконує за першою вимо¬гою, з бажанням чи примусово);  чемність у спілкуванні з учителями, будь-якими дорослими;  володіння навичками культури поведінки (ставлення до літніх людей і молодших за себе, поступається місцем для людей похилого віку, з пова¬гою ставиться до дівчат абощо). Громадська спрямованість та активність:  ставлення до громадського життя колективу (дорожить ним, байду¬жий, ставиться негативно);  інтерес до громадського життя країни (користується інформацією про події в країні і за кордоном);  чи виконує громадські доручення, бере участь у діяльності органів самоуправління;  чи виступає на зборах колективу, громадських організацій з пропо¬зиціями, з критикою недоліків, чи здатний висловлювати власну думку;  активний чи байдужий у громадсько-корисній діяльності. Стосунки з товаришами:  становище в колективі (чи користується повагою й авторитетом се¬ред товаришів по класу, чим обумовлені стосунки, які склалися);  чи задоволений своїм становищем у колективі та яке становище хотів би зайняти;  ставлення до товаришів по класу (поважає чи байдужий до них; чи бувають конфлікти, їх причини);  яку роль відіграє в житті класу (активний член колективу чи сторон¬ній спостерігач). Моральні цінності:  відданість Батьківщині, її Конституції, повага до Національного пра¬пора і Гімну;  відданість демократичним цінностям - повазі до людини та її прав, свободі вибору;  усвідомлення себе як громадянина Землі, турбота про екологічну безпеку і виживання людства;  повага до різноманітності: расова і національна терпимість, повага до інших народів та їхніх культур;  відданість цінностям сім'ї, повага до батьків, до кожної людини як самоцінності;  дотримання у стосунках з людьми таких цінностей, як турбота, пова¬га, довіра, відповідальність;  відчуття власної відповідальності за все, що відбувається навколо;  політична культура та толерантність.
Категорія: Мої статті | Додав: Наталія (17.11.2014)
Переглядів: 431 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Форма входу

Пошук

Друзі сайту

  • Кременчуцька ЗОШ №19

  • КМНМЦ

  • Сайт вчителя Захарій Н. С.
  • Copyright MyCorp © 2025
    Безкоштовний хостинг uCoz